Link til kampprogram 2016 - indeholder alle kampresultater http://www.cup2000.dk/?tournamentid=7777
 
INDBYDELSE TIL SMASHERCUP 2017 - fra 14. til 16. okt. 2017

Aakirkeby Idrætsforenings badmintonafdeling
Indbyder hermed til stævne for U11, U13, U15 og U17/U19.
Stævnet afholdes som double- og singlestævne på Bornholm. Stævnet er godkendt af Badminton Danmark og dermed pointgivende.
 
Der spilles i følgende rækker
U11 B, C og D
U13 A, B, C og D
U15 A, B, C og D
U17/19 A og B
 
Turneringsform 
Stævnet afholdes som nævnt, som et single-/double- og mixstævne og man kan tilmelde sig i alle 3 kategorier.
Der spilles i puljer. Der satses på mindst 4 kampe pr. deltager.
 
Læg mærke til, at man kan tilmelde sig i alle 3 kategorier 
 
Tidsplan 
Lørdag   kl. 08.00                              Ledermøde i Aakirkeby Hallerne
               kl. 08.45                             Stævneåbning
               kl. 09.00 – 20.00                Indledende kampe
Søndag  kl. 08.00 – 20.00                 Indledende og finale kampe
Mandag  kl. 08.00 – 13.00                 Finale kampe og umiddelbart derefter præmieoverrækkelse
 
Reglement
Der spilles naturligvis efter Badminton Danmarks reglement. Der henstilles til, at al opvarmning foregår udenfor banerne, samt at man er klar ved banen ca. 10 min. før kamptidspunktet.
  
Overnatning
Overnatning vil ske på Hans Rømersskolen, afdeling Aaker i Aakirkeby. Der vil være mulighed for overnatning fra den 13. oktober 2017 til den 16. oktober 2017. Mindst en ansvarlig leder skal overnatte sammen med spillerne.
Sovepose/luftmadras eller liggeunderlag medbringes. Der skal være ro på skolen kl. 24.00 og tidspunktet SKAL overholdes.
DER MÅ IKKE MEDBRINGES ELLER NYDES ALKOHOL PÅ SKOLEN ELLER I HALLERNE.
 
Bespisning 
Bespisningen foregår i Aakirkeby Hallerne og vi kan tilbyde:
 
Morgenmad kl 07:30 - 09:00         
Kaffe, te, mælk, rugbrød, franskbrød, morgenbrød, ost, marmelade, pålægschokolade, havregryn og cornflakes.
Frokost kl. 11:30 - 13:00
Smørrebrød med en lun ret.
Aftensmad kl. 17:30 - 18:30
Varm mad
 
Såfremt der er specielle ønsker i forbindelse med kosten, skal dette meddeles senest 2 dage før stævnestart. (Diabetes, vegetar eller andre ønsker)

Præmier 
Nr. 1 i hver række               Erindringspræmie og T-shirt til hver spiller.
Nr. 2 i hver række               Erindringspræmie til hver spiller
Nr. 3 i hver række               Erindringspræmie til hver spiller
 
Priser 
Tilmeldingsgebyr pr. deltager for overnatning og bespisning alle 3 dage kr. 510,00. (Inkl. en let anretning ved ankomst på skolen fredag aften). Startgebyr pr. deltager kr. 80,00 pr. kategori.
 
Betaling 
Der vil blive fremsendt opkrævning til den økonomiansvarlige vedrørende kost/logi og eventuelle færgebilletter.
 
 
Yderligere oplysninger eller spørgsmål vedrørende:
 STÆVNET                         
Henrik Eriksen                                                  56974727 eller
smashercup-info@aaif.dk                               20238555
                                           
BESPISNING                     
Rikke Nielsen                                                   56974586 eller
rhnielsen3@gmail.com                                          22114586
                                                                        
INDKVARTERING
Trine Pedersen                                                56970226 eller
jesper.trine@email.dk                                      42126521
 
REJSE                               
Henrik Eriksen                                                 56974727 eller
smashercup-info@aaif.dk                                 20238555